De Sabian rebranding & onthulling van de gloednieuwe AAX serie!

logo-for-news-release.jpg

Sabian heeft op NAMM 2019 hun nieuwe identiteit onthuld. Sabian onderging een belangrijke rebranding om de belofte van het bedrijf te versterken als hét merk voor drummers die niet de mainstream massa willen volgen.

"Drummers zijn als geen ander. We begroeten elkaar met een knuffel, we delen, we zijn emotioneel en artistiek bewust, en we krijgen onze hele geest en lichaam betrokken bij onze creatieve expressie. Bij SABIAN begrijpen we dat niet alleen - we leven het ook. Onze energie maakt deel uit van elk bekken dat we maken en dat wordt weerspiegeld in ons nieuwe logo en ons streven om Unbound te blijven. Die energie helpt drummers om creatief uit te drukken zoals niets anders kan.” - Andy Zildjian, SABIAN president


Ook nieuw voor 2019 voegen ze gloednieuwe AAX-Crashes, Rides, Chineses, Splashes en Hats toe in de modellen Thin, Medium en Heavy.

Ontdek ze hieronder!

Algam Benelux